Het product is toegevoegd aan uw winkelmandje

Mijn Motoren

Sluiten

Voeg een nieuwe motor toe

Sluiten

Het aantal producten dat overeenkomt met uw filter
/

Filter

Merken

Categorie

Bekijk alleen

  • Afgeprijsde producten

Rangschikken

Sorteer volgens:

Retourneer uw 24MX-pakket gemakkelijk en snel met het DHL Easy Return-label! 

 

Voor het retourneren/omruilen van producten heeft u een DHL Easy Return-label nodig. Dit is een vooruitbetaald label zodat u het product kosteloos kunt terugsturen via uw lokale postkantoor.

Op deze pagina leggen wij uit hoe u spullen terugstuurt en hoe u dit retourlabel aanmaakt.
Leest u het retourformulier en de volgende tekst svp goed door.

 

  • Kan ik mijn bestelling retourneren?


Zoals bepaald in de wet, heeft u het recht om uw bestelling te annuleren tot 14 dagen na ontvangst. Bij 24MX bieden we u als klant echter 60 dagen zichttermijn.

Om ervoor te zorgen dat uw retour wordt geaccepteerd, is het noodzakelijk dat u het product ongebruikt retourneert. In het geval van reclamatie willen we u vragen om eerst contact met de klantendienst op te nemen alvorens het product te retourneren.

Gepersonaliseerde producten zoals gedrukte crosstruien en nummerplaten kunnen niet worden geretourneerd. Tenten kunnen niet via de DHL Easy Return-label worden geretourneerd en de klant staat hierbij zelf in voor de retourkosten.

Nadat de producten zijn opgestuurd zal het 2 weken duren voordat wij deze ontvangen in ons magazijn en zullen verwerken. Bij ontvangst versturen wij een automatisch bericht.

Vul ook het retourformulier in dat u bij uw zending vindt en voeg dit formulier toe aan het retourpakket. Als dit niet wordt gedaan kan dit een vertraging in het verwerkingsproces als gevolg hebben.

 

  • Omruilen

 

Wij bieden een gratis omruilmogelijkheid. U gebruikt voor verschillende producten één en hetzelfde retourformulier en label.

Een retourprocedure duurt ongeveer 2 weken. U ontvangt een automatische bevestigingsmail zodra de retour in het magazijn is binnengekomen. Zodra wij het product ontvangen hebben, zullen wij het andere product toesturen.

 

  • Geldteruggave

Na ontvangst van uw retour storten wij het geld terug via de betalingsmethode die u heeft gebruikt bij uw bestelling. Bij geldteruggave duurt het enkele werkdagen voordat het geld terug op uw rekening staat. Wij proberen altijd eerst het geld terug te storten via de door u gebruikte betaalmogelijkheid toen u de bestelling plaatste.

 

HOE STUUR IK IETS RETOUR?

returNL.jpg

Stap 1 - Ga naar onze “retour-link” (hieronder) en vul de benodigde informatie in.

Stap 2 - Download de retourlabel als een PDF en print deze.

Stap 3 - Plaats het ongebruikte product met het ingevulde retourformulier in de originele verpakking en plak de doos dicht. Plak de retourlabel goed vast op de verpakking, het kwitantiegedeelte bewaart u voor u zelf. Het pakket zal hiermee naar onze centrale retourcentrale in Duitsland gestuurd worden.

Stap 4 - Geef het pakket af bij het dichtstbijzijnde postkantoor. De retour is reeds betaald voor verzending naar onze retourcentrale, dus het is alleen een kwestie van afgeven en om een bewijs van inlevering vragen. Deze bewaart u goed totdat de retour volledig afgehandeld is bij ons. U ontvangt een automatisch bericht zodra de producten zijn ontvangen in ons magazijn.

Stap 5 - Bij retourneren: Het geld wordt zo snel mogelijk aan u overgemaakt en zal binnen enkele werkdagen op uw rekening staan.
          - Bij omruilen: Het nieuwe product wordt met een nieuwe bestelling zo snel mogelijk volgens de normale procedure naar u verstuurd.

 

HOE PRINT IK EEN RETOURLABEL?

U kunt via de volgende link een retourlabel verkrijgen: Klik hier om de retourlabel te printen

1 - Kies de gewenste taal.

2 - Vul de benodigde informatie in (persoons- en adresgegevens)

3 - Voor het referentienummer 1 kunt u uw factuurnummer invullen, dit maakt tracking voor ons een stuk gemakkelijker. Referentie 2 hoeft u niet in te vullen.

 

dhlretur-nl.png

 

Heeft u geen printer, neemt u dan contact op met onze klantenservice via email info@24mx.be of telefonisch op 09-298 22 00 (ma-vrij van 12:00 tot 17:00 uur). Wij sturen het label dan via de post naar u toe.